Ik heb een compliment of een klacht
We werken continu aan het verbeteren van onze zorg. We horen het graag als u ergens niet tevreden over bent, maar vinden het juist ook leuk om te horen waar u wel tevreden over bent.
Compliment
We vinden het fijn om te horen als u ergens tevreden over bent. Dat kan u natuurlijk tegen uw zorgverlener zeggen tijdens een gesprek. Mocht u het schriftelijk door willen geven, dan kunt u het formulier hieronder invullen.
Klacht
Voor goede zorg is een goede relatie met de patiënt van belangrijk. Daarom vinden wij u mening belangrijk. We horen het graag als u niet tevreden bent met de zorg, organisatie of behandeling. Uw inbreng helpt ons om een betere zorg te leveren. Daarom willen wij u uitnodigen het aan ons te vertellen. Het liefst via een gesprek tijdens het spreekuur. Natuurlijk kunt u het ook schriftelijk uw klacht indienen. Dit kan via het klachtenformulier dat beschikbaar is in de praktijk of via deze website. Onder aan deze pagina heeft u de mogelijkheid om uw mening te geven.
Uw klachtenformulier of klacht via de website wordt in behandeling genomen. De huisarts of een van onze medewerkers neemt contact met u op om uw klacht te bespreken. We sterven ernaar dit zo snel mogelijk te doen.
Indien u ontevreden bent met het resultaat van dit gesprek, dan kunt u een schriftelijke klacht indienen via de regionale klachtencommissie. Onze praktijk is aangesloten bij deze onafhankelijke klachten commissie, De Klachtencommissie Rijnland & Midden Holland.
U kunt ook het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op
telefoonnummer 088 0229190.