Praktijkinformatie

Ik heb een compliment of een klacht

We werken continu aan het verbeteren van onze zorg. We horen het graag als u ergens niet tevreden over bent, maar vinden het juist ook leuk om te horen waar u wel tevreden over bent. 

 

Compliment

We vinden het fijn om te horen als u ergens tevreden over bent. Dat kan u natuurlijk tegen uw zorgverlener zeggen tijdens een gesprek. Mocht u het schriftelijk door willen geven, dan kunt u het formulier hieronder invullen. 

Klacht

Voor goede zorg is een goede relatie met de patiënt van belangrijk. Daarom vinden wij u mening belangrijk. We horen het graag als u niet tevreden bent met de zorg, organisatie of behandeling. Uw inbreng helpt ons om een betere zorg te leveren. Daarom willen wij u uitnodigen het aan ons te vertellen. Het liefst via een gesprek tijdens het spreekuur. Natuurlijk kunt u het ook schriftelijk uw klacht indienen. Dit kan via het klachtenformulier dat beschikbaar is in de praktijk of via deze website. Onder aan deze pagina heeft u de mogelijkheid om uw mening te geven.

Uw klachtenformulier of klacht via de website wordt in behandeling genomen. De huisarts of een van onze medewerkers neemt contact met u op om uw klacht te bespreken. We sterven ernaar dit zo snel mogelijk te doen.

Indien u ontevreden bent met het resultaat van dit gesprek, dan kunt u een schriftelijke klacht indienen via de regionale klachtencommissie. Onze praktijk is aangesloten bij deze onafhankelijke klachten commissie, De Klachtencommissie Rijnland & Midden Holland. 

U kunt ook het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op 
telefoonnummer 088 0229190.

Uw compliment of klacht (geen medisch inhoudelijke vragen)

Spoed?
Bel nu!